Ciastka kakaowe z płatków owsianych


Kilka wieści niżej pisałem o ciastkach kakaowych z płatków owsianych i proszę… Ja, samiec o 2 rękach podołałem zadaniu – upiekłem skubańce. Przepis z małą modyfikacją (miód, dżem z czarnej porzeczki, cynamon). Wyszły świetnie, pszczołom (osom?) smakują, mi też🙂

Jak się chce to można – produkty, które trochę już zalegały na półkach stworzyły smaczną całość. Porzeczki znalezione, miód dostałem od pszczelarza, reszta była już w domu.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

